بهترین روش برای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی در سال 2020 چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 50
نویسنده : jessica

ما حیوانات خانگی را برای آوردن شادی و خوشبختی در زندگی خود پذیرفته ایم ، آنها به همراهان وفادار و اعضای خانواده بی بدیل برای ما و فرزندانمان تبدیل می شوند. گربه ها و سگ ها مقدار زیادی مو و خز می ریزند که در تمام خانه شما به پایان می رسد و از بین بردن آن تقریباً غیرممکن است. این موها می توانند از راه های غیرمنتظره بر سلامتی شما تأثیر بگذارند ، بدتر این که شما حتی نمی دانید که موهای حیوانات خانگی به طور فعال بر سلامتی شما تأثیر می گذارد. نظافت منزل یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است. وقت تمیز کردن خانه خود ندارید؟ مشکلی نیست می توانید از ربات خلاuum کمک بگیرید (vacuum robot)

 

آیا موهای سگ باعث سلامتی می شوند؟

 

همانطور که هر صاحب حیوان خانگی می داند ، حتی اگر خلأ خوبی داشته باشید ، به نظر می رسد که همیشه مقداری موی حیوان خانگی وجود دارد. بنابراین به جای اینکه از خود بپرسیم بهترین خلا برای موهای حیوانات خانگی چیست ، ما یک نکته بیشتر در این مورد پرسیدیم: بهترین راه برای حداقل نگه داشتن موهای حیوانات خانگی در خانه شما چیست؟

 

هرگونه خلا good خوب - ایستاده یا قوطی ، سیم دار یا بی سیم - کار خوبی در برداشتن موهای حیوانات خانگی ، در کف سخت و فرش ها انجام خواهد داد. ما همه این سبک ها را آزمایش کرده ایم ، با استفاده از انبوهی از موهای اصلی گربه و سگ ، و همه انتخاب های ما در انجام این کار عالی عمل کرده اند. بعضی از مدل ها با نام "حیوان خانگی" یا "حیوانات" دارای ویژگی های اضافی یا ابزارهایی هستند که به تمیز کردن موهای روی کاناپه کمک می کنند یا از گره خوردن موها در اطراف برس جلوگیری می کنند ، و بعضا مفید هستند ...

 

گفته شد ، مهم نیست که خلا traditional سنتی شما چقدر خوب باشد ، بعید به نظر می رسد که سرعت ریزش را ادامه دهید - مگر اینکه خلاuum داشته باشید که می تواند به طور مداوم کار کند. به عبارت دیگر ، خلا rob ربات بهترین خلاuum برای موهای حیوانات خانگی است.

 

هر خلاuum ربات می تواند با موی حیوانات خانگی مطابقت داشته باشد ، اما مقرون به صرفه Neabot به ویژه به دلیل دوام و خالی بودن خلا vac برای پول قابل توجه است.

 

اندازه مشکل موهای حیوان خانگی

 

حتی اگر روزانه جارو برقی کنید ، می توانید این مشکل را مشاهده کنید: با جاروبرقی مجدد ، 75000 تار مو کف و روکش مبلمان شما را می پوشانند. اگر هر هفته جارو برقی بزنید ، این تعداد بالای نیم میلیون است.

 

حتی اگر روزانه جارو برقی کنید ، می توانید این مشکل را مشاهده کنید: با جاروبرقی مجدد ، 75000 تار مو کف و روکش مبلمان شما را می پوشانند. اگر هر هفته جارو برقی بزنید ، این تعداد بالای نیم میلیون است.

 

نمای نزدیک از توده ای از موهای گربه روی یک صفحه سفید.

 

 

یک گربه ، یک اتاق نشیمن ، تجمع 48 ساعته موی گربه (و دیگر اسموتس) که توسط خلا rob ربات Neabot جمع شده می تواند این تجمع را تحت کنترل داشته باشد.

البته ، همه نژادهای گربه یکسان نیستند - اعداد را برای یک ماین تصور کنید - و ما حتی سعی نکرده ایم تعداد "سگهای معمولی" را بفهمیم. اما نگرانی اساسی درست است: اکثر گربه ها و بسیاری از سگها به طور مداوم ریزش می کنند و تعداد کمی از صاحبان حیوانات خانگی می توانند به طور دستی به اندازه کافی جارو برقی نگه دارند تا بتوانند این روند را حفظ کنند.

 

به همین دلیل خلا rob ربات ابزاری مخصوصاً مفید برای موهای حیوانات خانگی است. اگر روزانه یا حداقل چند بار در هفته یک بار بدوید ، مرتب کف اتاق شما مرتب خواهد شد.

 

آیا جاروبرقی های حیوانات خانگی ارزش آن را دارند؟

 

بله ، بیشتر آنها برخی از ویژگی های منحصر به فرد را ارائه می دهند که ارزش آنها را دارد. وقتی نوبت فرش است ، برای تمیزکاری کامل فرش ها به یک خلا vac با برس کوبنده ، برس چرخان زیر خلا نیاز دارید. برای کف های چوب سخت ، برس کوبنده باید خاموش باشد یا در آن وجود نداشته باشد.

 

این برس کتک زدن به دلیل گرفتگی کامل با مو شناخته می شود. این فقط طبیعت وحش است. آنچه بسیاری از جاروبرقی های حیوانات خانگی دارند ، توانایی تمیز کردن آسان آن برس است. من حتی برخی را با روش فوق العاده آسان برای تمیز کردن برس با مکیدن موهای بریده شده در آن دیده ام.

 

شما پوستی دارید ، و یک پارچه فرش تمیز نمی کند ، اما بیشتر فیلترهای جارو برقی معمولی می توانند از این امر مراقبت کنند. برای برخی از آلرژی ها ، خلا filter فیلتر HEPA لازم است.

 

 

از چه خلائی استفاده کنیم؟

 

با یک جستجوی سریع در اینترنت خواهید دید که همه دوست دارند یک جارو برقی حیوانات Dyson را توصیه کنند. من قصد دروغ گفتن ندارم این یک جاروبرقی عالی است. اما آیا واقعاً برای موهای حیوانات خانگی بهترین است؟

 

همه دوست دارند اطلاعات کلی در مورد آن ارائه دهند و عالی بگویند اما فکر نمی کنم بهترین باشد. با استفاده از چنگک فرش ، من فکر می کنم یک Neabot Nomo Vacuum بسیار بهتر است. شما می توانید Neabot تهیه کنید که 3 سطح قدرت مکش از جمله Small 700Pa ، Regular 1200Pa و Strong mods 2700Pa را فراهم می کند. ذرات منظم را که روی زمین افتاده اند ، به راحتی کنترل کنید ، از کوچک به عنوان خاک و برنج تا اندازه بادام زمینی و پوسته.

 

در نتیجه

 

جاروبرقی های زیادی در برداشتن موهای حیوانات خانگی عالی هستند ، جاروبرقی های زیادی در فیلتراسیون عالی هستند و جاروبرقی های زیاد در هر دو مورد عالی هستند. چندین جاروبرقی مورد علاقه ما ، از جمله سری Shark Navigator ، Dyson V7 یا V8 و به ویژه Neabot Nomo (در میان بسیاری دیگر) ، یک تن از موهای حیوانات خانگی را می مکند و کیفیت هوای خانه شما را بهبود می بخشند. اگر حساسیت شدید دارید که مشکلات جدی در کیفیت زندگی ایجاد می کند ، اتفاق نظر بین متخصصان این است که شما باید یک خلا bag سیستم بسته بندی شده با فیلتر HEPA را انتخاب کنید. این جاروبرقی ها می توانند در تمیز کردن موی حیوانات خانگی نیز عالی باشند (اگرچه اگر از آنها برای تمیز کردن بعد از چندین حیوان خانگی خانگی مو استفاده می کنید ، ممکن است کیف آنها خیلی سریع پر شود).

 

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خلا pet حیوان خانگی به اشتراک بگذارید؟ با خیال راحت با gadgetplus تماس بگیرید




:: برچسب‌ها: vacuum cleaner ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: